Lensvelt Projectinrichting
Als projectinrichter helpen we onze klanten hun ideale concept te realiseren. Met organisatorische logistiek, duurzame oplossingen, meubilair uit onze eigen collectie en meer dan 300 andere bekende merken die we kunnen leveren.
Lees hier over onze aanpak in 5 stappen én bekijk voorbeelden van onze projecten.
Lensvelt Projectinrichting kan jou helpen! Neem contact op via info@lensvelt.nl of kom langs op ons kantoor in Amsterdam of de showroom in Breda. Bellen kan ook: +31 (0)20 22 186 24
tekst 1
Waarom Lensvelt?
De kracht van Lensvelt als projectinrichter is ontzorgen. Met alle opslag-, transport- en montagefaciliteiten in eigen beheer kunnen we dit optimaal doen. We hebben een enorme knowhow opgebouwd op het gebied van merken, producten, materialen, duurzaamheid, toepassingen en oplossingen. Met een scherp oog voor de extra's die een klant wil. Wij leveren producten van de hoogste kwaliteit, in de afgesproken hoeveelheid, op het afgesproken tijdstip en tegen de afgesproken prijs. Lensvelt biedt service tegen een scherpe prijs.
Tekst 2
Onze werkwijze stap voor stap
Stap 1 Inventarisatie
We kijken naar de wensen van onze klanten en inventariseren wat er nodig is, of het nu gaat om een verhuizing, renovatie of een compleet nieuw project. Ons professionele team neemt de tijd om te luisteren en besteed ruim aandacht aan specifieke behoeften, ruimtegebruik en ontwerpvoorkeuren. Dit geeft ons inzicht in de belangrijkste activiteiten en hoe de inrichting het doel en de activiteiten van de organisatie het beste kan ondersteunen.
Stap 2 Het ontwerp
De projectvereisten worden verfijnd door de klant en de projectmanager. De visie van de klant en het architecturale concept worden op elkaar afgestemd. We werken dan geleidelijk toe naar een definitieve indeling en ontwerp met materiaal- en kleurkeuzes, een lichtplan indien gewenst, en duurzame oplossingen voor een effectieve, gezonde en inspirerende omgeving.
Duurzaamheid begint op de tekentafel. In de eerste fase worden de juiste keuzes gemaakt die bepalen of een product of een ontwerp duurzaam toegepast kan worden.
Stap 3 Planning
We stemmen de behoeften en eisen van de klant af met onze experts en zorgen voor effectieve coördinatie tijdens het hele verhuis- of verbouwingsproces. De projectmanager beheert logistiek, planningen, communicatie, overleg en budget. We werken van voorlopig ontwerp tot definitief ontwerp met de opleverdatum als doel. Communicatie en evaluatiemomenten met verbeterpunten en bijsturingsmomenten zijn goed opgenomen in onze planning.
tekst 3 Stap 1
Stap 4 Voorbereiden logistiek
Onze projectmanagers zijn er verantwoordelijk voor dat alle partijen op de juiste manier worden betrokken en dat mensen en materialen op tijd beschikbaar zijn. De projectvereisten worden zorgvuldig gedocumenteerd en we gaan aan de slag! Er worden gedetailleerde werktekeningen gemaakt. Een uitgebreid projectofferte beschrijft de geschatte kosten en tijdlijnen en geeft een overzicht van de projectparameters binnen het budget. We overleggen met partners en leveranciers om een nauwkeurige uitvoering te garanderen. We gaan tot het uiterste om een vlekkeloze, zorgeloze uitvoering te garanderen.
Stap 5 Uitvoering
De expertise van de projectmanager en de middelen die ons ter beschikking staan, zoals eigen transportmiddelen, een eigen magazijn en opslagfaciliteiten, die zorgen voor een efficiënte levering van alle producten in één keer, een naadloze coördinatie van de logistiek en een succesvolle uitvoering van het architectonisch ontwerp. Voor projecten met hoge eisen, nauwkeurige planning en strikte deadlines heeft Lensvelt een bewezen track record. Bij complexe organisaties zoals Schiphol, laten wij goed zien op tijd te kunnen leveren.
tekst 4 stap 4 en 5
Wat we voor jou kunnen doen
Heb je vragen of ben je benieuwd wat we voor je kunnen betekenen?
Neem contact met ons op via ons contactformulier of stuur een mailtje naar info@lensvelt.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Neem contact op met het sales team